Oprawa wydarzeń

System służący do przygotowywania oprawy wizualnej wydarzeń ma charakter modułowy. Poszczególne elementy zostały pomyślane w taki sposób, by dało się ich używać w dowolnej konfiguracji oraz wielokrotnie (np. podczas innego wydarzenia lub promując inny gatunek warzywa bądź owocu).

Stoiska modułowe

Moduły dotyczące pojedynczego gatunku. Ścianki i rollupy najlepiej wyglądają ze zdjęciem produktowym na kolorowym tle oraz z dużym hasłem. Jednolite kolorowe tło danego elementu daje się łatwo zestawiać z pozostałymi modułami.

Moduły dotyczące połowy talerza. Możemy posłużyć się talerzem infograficznym albo zaprojektować specjalną wersję talerza wizerunkowego. Przy użyciu talerza edukujemy naszych odbiorców, działamy na rzecz naszego gatunku oraz całego sektora warzyw i owoców.

Moduły dotyczący grupy lub całego sektora. Wykorzystujemy ikony poszczególnych warzyw i owoców, zdjęcia, tekst oraz kolorowe tło.

Moduły wizerunkowe. Służą do przekazywania bardziej ogólnych, lifestyle’owych informacji. W wersji ze zdjęciem wizerunkowym oraz z tekstem.

Stoiska mogą się składać modułów o różnych wymiarach i kolorach. Razem tworzą wypełnioną ciekawymi komunikatami przestrzeń, która opowiada o wybranym gatunku, grupie, sektorze lub o wszystkich tych rzeczach na raz. Wszystko zależy od naszych potrzeb.

Outdoor

W podobny sposób możemy projektować stoiska outdoorowe. Dodatkowe elementy, którymi możemy się posłużyć to namiot, rollup, batfan, ścianka oraz obrus na stół. Najbardziej minimalistyczne stoisko może składać się tylko ze stołu przykrytego obrusem i windera, a najbardziej rozbudowane z zabudowanego namiotu, ścianki, kilku winderów, rollupa i stołów. Rollupy i windery są uniwersalne i mogą być użyte jako część stoiska na wolnym powietrzu bądź w zamkniętym pomieszczeniu.

Same namioty także mają charakter modułowy. Mogą łatwo być uzupełniane albo przekształcane poprzez dodanie lub odjęcie modułów-ścianek.

Podobnie jak w przypadku innych nośników-modułów, windery mogą być poświęcone: promocji całego sektora, prezentacji metody połowy talerza albo promocji konkretnego gatunku.