Połowatalerza
Połowę tego, co jemy, powinny stanowić warzywa i owoce. Połowa jest łatwa do określenia. Wystarczy rzut oka.
W ten sposób możemy sprawdzić swój posiłek. I w razie czego, szybko go poprawić.
Chcemy, by każdy to zapamiętał: warzywa na talerzu, a obok owoce. Filiżanka z owocami jagodowymi, szklanka soku albo jabłko. Najważniejsze, by towarzyszyły nam codziennie.
Zdrowsze jedzenie jest tak proste, jak dzielenie talerza na pół.
Wczorajna talerzu
to wskaźnik badany od 2019 roku w ramach „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”. Dzięki tym badaniom wiemy, że już co szósty Polak (15%) sięga po odpowiednią ilość warzyw i owoców. Liczymy, że z każdym dniem będzie nas więcej!
Identyfikacjawizualna
Wdrażamy specjalny system identyfikacji wizualnej do promocji owoców, warzyw i ich przetworów. Zależy nam na spójności całego sektora oraz pokazaniu, że polskie warzywa i owoce to produkty wysokiej jakości.
PartnerzyProjektu
Współpraca na etapie wypracowania
rozwiązań i wdrożenia:
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych
Krajowa Rada Izb Rolniczych
Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA
Polska Federacja Ziemniaka
Polski Związek Producentów Ziemniaków i Nasion Rolniczych
Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek
Stowarzyszenia Plantatorów Mini Kiwi
Stowarzyszenie Branży Grzybów
Uprawnych Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków Stowarzyszenie Malinowy Król
Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej
Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej
Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki
Stowarzyszenie Polski Ziemniak
Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami
Stowarzyszenie Sady Grójeckie
Stowarzyszenie Sady Sandomierskie
Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych UNIA OWOCOWA
Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna”
Zapraszamy do współpracy organizacje
producentów, firmy handlowe i przetwórcze.
Projekt „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.
Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.