close
  • Elementy identyfikacji
  • Przykłady użycia
  • Materiały do pobrania
  • Galeria

Połowatalerza

Połowę tego, co jemy, powinny stanowić warzywa i owoce. Połowa jest łatwa do określenia. Wystarczy rzut oka.
W ten sposób możemy sprawdzić swój posiłek. I w razie czego, szybko go poprawić.

Chcemy, by każdy to zapamiętał: warzywa na talerzu, a obok owoce. Filiżanka z owocami jagodowymi, szklanka soku albo jabłko. Najważniejsze, by towarzyszyły nam codziennie.

Zdrowsze jedzenie jest tak proste, jak dzielenie talerza na pół.

Wczorajna talerzu

to wskaźnik badany od 2019 roku w ramach „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”. Dzięki tym badaniom wiemy, że już co szósty Polak (15%) sięga po odpowiednią ilość warzyw i owoców. Liczymy, że z każdym dniem będzie nas więcej!

Identyfikacjawizualna

Wdrażamy specjalny system identyfikacji wizualnej do promocji owoców, warzyw i ich przetworów. Zależy nam na spójności całego sektora oraz pokazaniu, że polskie warzywa i owoce to produkty wysokiej jakości.

PartnerzyProjektu

Współpraca na etapie wypracowania
rozwiązań i wdrożenia:

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych
Krajowa Rada Izb Rolniczych
Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA
Polska Federacja Ziemniaka
Polski Związek Producentów Ziemniaków i Nasion Rolniczych
Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek
Stowarzyszenia Plantatorów Mini Kiwi
Stowarzyszenie Branży Grzybów
Uprawnych Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków Stowarzyszenie Malinowy Król
Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej
Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej
Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki
Stowarzyszenie Polski Ziemniak
Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami
Stowarzyszenie Sady Grójeckie
Stowarzyszenie Sady Sandomierskie
Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych UNIA OWOCOWA
Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna”

Zapraszamy do współpracy organizacje
producentów, firmy handlowe i przetwórcze.

Projekt „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.

Za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.

Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Kontakt

WITOLD BOGUTA, Prezes Zarządu
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw +48 505 717 582, biuro@grupyogrodnicze.pl
Maciej Dolata, Partner Zarządzający
INSPIRE smarter branding (agencja strategiczna) +48 501 865 755, Maciej.Dolata@inspiresb.com
Studio Otwarte
Agencja brandingowa Studio Otwarte, + 48 12 431 09 84, studio@otwarte.com.pl
Elementy
identyfikacji
TalerzLogoIkonyFotografieKolorystykaTypografiaIlustracje, wzoryKompozycjaWarstwa tekstowa
Przykłady
użycia
PrzepisyOprawa gatunkuOprawa grupyOprawa wydarzeńCykle tematyczneInfografikiAnimacje
Materiały
do
pobrania
Galeria
wdrożenia
© 2025 Połowa Sukcesu
Projekt i realizacja Studio Otwarte

Logowanie

  • 203K Consultant Allowable Fee Agreement